Rekisteriseloste

3. Rekisterin nimi

Tampereen Flamencoyhdistyksen asiakas- ja jäsenrekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Jäsenten henkilötietoja käsitellään Tampereen Flamencoyhdistyksen kurssitoiminnan yhteydessä. Jäsenille ja tiedotuslistalle liittyneille tiedotetaan yhdistyksen toiminnasta jäsenkirjeen välityksellä. Jäsenkirje lähetetään Yhdistysavain-palvelun kautta.

Tampereen Flamencoyhdistyksen salia vuokraavien henkilöiden tietoja tarvitaan salivuokran laskuttamista ja avaimen luovutusta varten.

5. Rekisterin tietosisältö

Yhdistyksen jäsenet: nimi, postiosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja kurssi, jolle jäsen osallistuu.

Yhdistyksen alaikäiset jäsenet: nimi, vanhemman nimi, postiosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja kurssi, jolle lapsi osallistuu.

Tiedotuslistalle liittyneet: nimi, sähköpostiosoite.

Salin vuokralaiset: nimi, postiosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Yhdistyksen jäsenet ilmoittavat tiedot verkkosivujen ilmoittautumislomakkeella. Tiedotuslistalle liittyvät ilmoittautuvat verkkosivujen ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumislomakket ovat Yhdistysavain-palvelulla ylläpidetyssä verkkopalvelussa. Henkilötietoja ei kerätä muista palveluista tai rekistereistä.

Salia vuokraavilta henkilöiltä kerätään tiedot henkilökohtaisessa kontaktissa.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Henkilötietoja ei luovuteta Tampereen Flamencoyhdistyksen ulkopuolelle.

8. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Henkilötietoja ei siirretä EU:n eikä ETA:n ulkopuolelle.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

a. Manuaalinen aineisto: Salin avaimen luovutuksen yhteydessä kerätyt henkilötiedot säilytetään mapissa yhdistyksen tiloissa lukitussa kaapissa.

b. ATK:lla käsiteltävät tiedot

Yhdistyksen jäsenrekisteriä ylläpidetään Yhdistysavain-palvelussa, jonne on pääsy yhdistyksen toimia hoitavilla hallituksen jäsenillä. Jäsentiedot siirtyvät myös sähköpostitse puheenjohtajalle ja jäsensihteerille. Tiedot ovat kirjautumista vaativissa palveluissa.

Päivitetty 23.4.2019

Päivitetty 14.1.2020