Gabriel Aragún kurssit elokuussa ilmoittautuminen

23.-25.8.2024 järjestetään Tampereen Flamencoyhdistyksen salilla kolmen eri tason kurssit flamencotanssijoille. Tutustu kursseihin >

Hinnat
Perustaso / yht 3 t  // TÄYTTYMÄSSÄ!
Normihinta, jäsen 100 € // Normihinta, ei-jäsen 120 €

Keskitaso / yht 4 t 30 min  // TÄYTTYMÄSSÄ!
Normihinta, jäsen 130 € // Normihinta, ei-jäsen 150 €

Edistyneet / yht 4 t 30 min
Normihinta, jäsen 130 € // Normihinta, ei-jäsen 150 €

Täytä alla olevan lomakkeen kentät ja lähetä lomake. Saat maksuohjeet sähköpostissa viikon kuluessa. Jos kurssi ei toteudu, maksu palautetaan.

Liityn Tampereen Flamencoyhdistyksen jäseneksi
Gabriel Aragún kurssit 23.-25.8.24

Ilmoittautuminen syyskausi 2024

Tampereen Flamencoyhdistyksen syyskauden opetus alkaa maanantaina 19.8. (vk 34).  Kauden opetus jatkuu 14 viikkoa (senioriflamenco 12 viikkoa sekä torstait ja sunnuntait 7 kertaa). Ensimmäisellä viikolla voit tulla kokeilemaan eri tunneille maksutta. HUOM! Flamencolaulutunnille myös kokeilijoiden täytyy ilmoittautua lomakkeella, jotta opettaja voi valmistella opetuksen.

Tutustu lukujärjestykseen ja kurssikuvauksiin. Varaa paikkasi tunneille saman tien täyttämällä alla oleva ilmoittautumislomake.

Kurssien toteutumisen edellytyksenä on seitsemän osallistujaa. Osallistujille lähetetään sähköpostilla lasku kurssimaksusta ja kerran vuodessa maksettavasta jäsenmaksusta. Keväällä maksetut jäsenmaksut ovat tietenkin voimassa vuoden loppuun.

Liityn Tampereen Flamencoyhdistyksen jäseneksi
Ruksaa valitsemasi kurssi/kurssit.