Tekniikkaa etänä - ilmoittaudu verkkotunneille  18.1. mennessä

Pidä yllä flamencon tekniikkaa etätunneilla, nyt kun kevätkauden aloitus siirtyy koronasulun takia. Ilmoittaudu kolmen etätunnin kurssille oheisella lomakkeella.

Kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla lasku tunneista, joten malta odottaa laskua ennen kurssimaksun maksamista. Kaikkien opetukseen osallistuvien täytyy myös liittyä yhdistyksen jäseneksi maksamalla 25 euron  jäsenmaksun. HUOM! Laskun lähettävä jäsensihteeri lähettää jokaiselle vain yhden jäsenmaksulaskun, vaikka olisit ilmoittaunut jäseneksi useassa eri ilmoittautumislomakkeessa, joita valitettavasti tulee nyt päällekkäin koronan takia vaihtelevassa kauden aloituksessa...

FLAMENCON ABC -LUENTOSARJA

Neljän luennon sarja flamencosta, sen synnystä ja kehityksestä.  Flamencologian maisteri Tove Djupsjöbacka johdattelee lajin hienouksiin.

Kurssi pidetään Zoomin kautta. Kurssikerrat tallennetaan ja ovat katsottavissa salasanan takaa kuukauden ajan. Kurssien livestriimit ovat neljänä lauantaina: 30.1., 13.2., 20.2. ja 27.2. klo 14.30 - 16.00.

Luentosarjalle ilmoittaudutaan alla olevalla lomakkeella. Mukaan pääsy edellyttää yhdistyksen 25 euron vuotuisen jäsenmaksun maksamista, josta lähetetään lasku ilmoittautujille. Ilmoittaudu viimeistään 23.1.

Kevätkauden 2021  kurssi-ilmoittautuminen

Ilmoittaudu kevään tunneille oheisella lomakkeella. Kullekin kurssille voidaan ottaa enintään yhdeksän osallistujaa, näin voidaan salilla säilyttää koronatilanteen vaatimat turvalliset välimatkat. Osallistujat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu nopeasti, näin takaat mukaanpääsyn.

Kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla lasku tunneista, joten malta odottaa laskua ennen kurssimaksun maksamista. Merkitse tieto alennuksesta, ks. kurssihinnat.

Kaikkien opetukseen osallistuvien täytyy myös liittyä yhdistyksen jäseneksi maksamalla 25 euron  jäsenmaksun. Tästäkin saat viestin sähköpostilla.

Toimintaamme tukee
Sivistysliitto Kansalaisfoorumi.