Vuokrahinnasto

Iso peilisali (noin 65 m²)

• Peilit edessä ja sivulla
• Balettitangot

Listahinta 30 € / tunti. Vakituisille viikkovuokralaisille 20 € / tunti.

Yli 10 t/ viikko,  hinta neuvotellaan erikseen. Erikseen sovitaan myös flamencotuntien vuokrahinta.

Halpa aika arkisin klo 21–09. Lisäksi lauantai- ja sunnuntaiaamut klo 11 saakka ja lauantai-ilta jo klo 18 alkaen. Hinta 10 € / tunti.

Pikkusali (noin 15 m²)

Kurssi- ym. maksulliseen toimintaan
7 € / t
Yhdistyksen jäsenten* harjoitteluun
maksuton

* Edellyttää säännöllisillä viikkotunneilla käymistä.

Koko tila (kaksi salia, keittiö ja eteisaula, pukuhuoneet)

Listahinta 40 € /tunti. Yli 10 t/viikko hinta neuvotellaan erikseen.

Vuokraukset minimi 1 tunti /kerta.

--------------------------------------------------------------

Varauskalentereista näet vapaat ajat. Tarkemmat kellonajat näet viikkonäkymässä. Aikoja voit varata sähköpostitse salivaraukset@tampereenflamencoyhdistys.fi.

Salin käyttö laskutetaan kerran kaudessa. Käyttämättä jäävät varaukset pitää perua viimeistään 48 tuntia aiemmin, muuten niistäkin laskutetaan.

Tarvittaessa saat salille avaimen. Avainpantti 50 €, joka palautetaan kun avain palautetaan. Kadonneesta avaimesta perimme lisäksi 100 €.

Muistathan, että:

• Salivaraukset tulee tehdä 2 viikkoa aiemmin ja perua vähintään 48 t ennen varausta. Myöhemmin perutuista vuoroista veloitamme 50 % vuokraushinnasta.

• Salipäivitykset tehdään sunnuntaisin – kalenteria ei siis päivitetä eikä salivarausvuoroja tarkisteta päivittäin, joten ota se huomioon varausta tehdessäsi. Vastaamme tiedusteluihin 1-7 vuorokauden sisällä, mikä tulee ottaa huomioon.

• Jos tarvitset avaimen, voit noutaa sen salilta sovitusti niinä aikoina, kun yhdistyksellä on opetusta. Laita siis aina salivarauspyyntöösi tieto avaintarpeesta ja toive avaimen noudon ja palautuksen ajankohdasta. Avaimesta peritään pantti.

• Ilmoitathan varausta tehdessäsi, oletko yhdistyksen jäsen!