Tilaa tanssiesitys tai flamencon tutustumistunti

Tarvitsetko juhliisi jotain vauhdikasta maljapuheiden väliin? Onko asiakastilaisuutesi tai työpaikkajuhliesi teemana Espanja? Tarvitseeko painava asiasi kevennystä, jotta viestisi menee perille?

Tampereen flamencoyhdistyksen tanssiryhmä tuo tilaisuuksiinne tuulahduksen Andalusian auringosta! Rytmikkäissä ja mukaansatempaavissa esityksissä yhdistyvät flamencolle ominainen vahva tulkinta, tunteiden kirjo ja rempseä naisellisuus.

Flamencoyhdistykseltä voit tilata ohjelmaa, joka voi olla mitä vain muutamasta minuutista koko illan esitykseen. Kokoamme joukostamme sopivan kokoisen ryhmän ja valitsemme ohjelman tilaisuutenne mukaan. Ota yhteyttä niin räätälöimme yhdessä sinun juhlaasi sopivan esityksen.

Valokuvia esiintymisistä voi katsella Galleriassa.

Järjestämme myös edullisia flamencotanssiin tutustumiskursseja viihtyisällä tanssisalillamme tai muussa haluamassanne paikassa, esim. 4 iltaa (yht. 6 h) / 50 € / osallistuja.

Polttareihin, pikkujouluihin, läksiäisiin, kaveriporukoiden illanviettoihin jne. tarjoamme piristävän flamencotunnin hintaan 15 € / hlö.

Kerromme mielellämme lisää:

keikat@tampereenflamencoyhdistys.fi