Jäseneksi liittyminen

Tervetuloa Tampereen flamencoyhdistyksen jäseneksi! Jäsenilleen ja kannatusjäsenilleen yhdistys tarjoaa edullisten tanssituntien lisäksi mm. alennuksia tiiviskursseista, konserteista ja muista järjestämistään tapahtumista. Jäseneksi voi liittyä milloin vain, mutta lukujärjestyksen mukaisilla tanssitunneilla käyminen edellyttää jäsenmaksun maksamista.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 25 € / vuosi, lapsilta (alle 15 v.) 10 € / vuosi. Yhdistyksen kannatusjäsenmaksu on 50 € / vuosi.

Ohjeet jäsenmaksun maksamiseen

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa liittymisestäsi Tampereen flamencoyhdistyksen jäseneksi. Jäsenenä saat sähköpostitse tiedotteita yhdistyksen toiminnasta ja muista ajankohtaisista flamencotapahtumista.

Huom. Täytäthän lomakkeen siinäkin tapauksessa, että olet ollut jäsen jo aiemmin, jos et osallistu viikkotunneille.