Vuonna 2020 uutuutena Teemalauantai-tiiviskurssit

14.1.2020

Lauantaina 8.2. klo 16:30 starttaa ensimmäinen Teemalauantai -tiiviskurssi.

Helmikuun teemana on huivi.

Kahden kerran huivi- tiivarin tunneilla on suuren flamencohuivin tekniikka- opetusta, jota voit hyödyntää tanssiessa. Oma huivi on hyvä olla mukana, mutta salilta löytyy myös lainahuiveja. Tunnin kesto 90min. Opettajana Anna Haaranen.Helmikuun teemana on huivi.

Toinen kerta pidetään 15.2. Kahden kerran kurssihinta on 25 € (2 x 90 min)

Varaa paikkasi ja ilmoittaudu kurssille pikimmiten osoitteessa https://www.tampereenflamencoyhdistys.fi/ilmoittaudu-tunneille/

Opettaja Anna Haaranen

Maaliskuu - kastanjetit (7, 14, 21 & 28.3.2020) | Alkeet & jatko klo 15:00-16:00

Harjoitellaan soittamaan kastanjetteja neljän kerran tiiviskurssilla. Voit olla ensikertalainen tai jo vanha konkari, koska valittavana on kaksi eri tasoa! Jatkotasolla riariapita pitäisi olla jotenkin jo hallussa. Kesto 60 min. Opettajana Anna Haaranen.Tunnit pidetään rinnakkain isossa ja pienessä salissa.

Opettaja tuo lainasoittimia tunneille. Kastanjetteja myös myytävänä. Tiedustele suoraan opettajalta tai vieraile sivustolla http://www.viuhkakauppa.fi/index.php?route=product/category&path=67&page=5

Huhtikuu - Cajon flamenco (4, 11, 18 & 25.4.2020) | klo 16.30-18.00

Cajon on perulainen rytmisoitin, jonka Paco de Lucia toi flamenco-musiikkiin 70-luvulla.  Kurssilla opetellaan miten cajonia soitetaan nimenomaan flamenco-musiikissa. Kurssi lähtee perusteista, lyöntitekniikasta ja tekniikkaharjoitteista, ja sopii sellaisellekin joka ennen ei ole cajonia soittanut. Kurssilla käydään läpi myös palojen, eli erilaisten flamenco tyylilajien rytmejä ja säestystekniikkaa.  Yhdistykseltä mahdollista lainata kurssille muutama lainasoitin. Kurssin kesto 90 min. Opettaja: Samuli Rounioja

- - -
Ryhmiin sopii enintään 16 oppilasta. Kursseilla käyminen edellyttää yhdistyksen jäsenmaksun maksamista.