Toukokuun jäsentiedote ja Kevätfiesta la 14.5. klo 18

5.5.2016

Kausi loppuu kevätfiestaan

KEVÄTFIESTA | la 14.5. klo 18

Iloinen joukko flamencotanssin harrastajia kokoontuu kauden päätöstapahtumaan, kevätfiestaan. Tarjolla on kattaus kevään aikana opittuja koreografioita. Juhlat alkavat tanssisalilla klo 18.00. Tanssahtelujen jälkeen herkutellaan nyyttäripöydästä.

Tervetuloa tanssimaan ja nauttimaan esityksistä!

************************************************
Sana on vapaa

ANNA PALAUTETTA

Kevään viimeisen treeniviikon aikana voit antaa meille palautetta kuluneesta kaudesta. Täyttikö tuntikuvaus odotuksesi? Oliko hinta-laatusuhde sopiva? Millaisia kurssisisältöjä toivot syksylle? Buleriasrinkiä ja laulutunteja on toivottu, mutta mitä uutta sinä haluaisit oppia? Palautelomakkeen voi täyttää verkossa myös nimettömänä.

www.tampereenflamencoyhdistys.fi/opetus/kurssipalaute/

************************************************
Kesän odotetuin tapahtuma

TAMPEREEN FLAMENCOVIIKOT 25.-30.7.
Flamenco para todos!

Tampereen Flamencoviikkoa vietetään tänä vuonna 25.-30.7.2016. Tämä on flamencolle sydämensä menettäneelle MUST TO DO -kesätapahtuma! Viikkojen teemana on Flamenco para todos eli Flamencoa kaikille.

Fiikko alkaa perinteiseen tapaan avajaisilla 25.7. klo 12 Laikun lavalla ja tiistai-iltana 26.7. Avoimilla lauteilla nähdään harrastajien osaamista ja tanssin riemua ympäri Suomea. Haku Avoimille lauteille on avoinna, ja yhdistys vinkkaa hakemaan rohkeasti omaa esiintymisaikaa. Nyt kun kevätkoreografiat ovat tuoreessa muistissa niin miksipä et hakisi esiintymiskokemusta myös Avoimilta lauteilta? Tampereen tanssijat – ny rohkeasti mukaan!

Fiikkoja tehdään vapaaehtoisvoimin, hartiapankilla ja hymyssä suin. Lähde siis mukaan talkoisiin! Ota yhteyttä Jenni Spännäriin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen flamencoviikon.vapaaehtoiset@gmail.com. Hän kertoo miten osaamisesi valjastetaan fiikkojen käyttöön .

Lisätietoa www.tampereflamenco.com

***********************************************
Tule tanssimaan

PUISTOKONSERTTI | to 14.7. klo 18
Laikun lava

Flamencoyhdistys etsii tanssijoita Tampereen kaupungin järjestämään Puistokonserttiin torstaina 14.7. klo 18.00. Ilmoittaudu mukaan ja nauti kesäillasta ja flamencosta!

Lisätietoa ja ilmoittautuminen
Anne Hyvärinen
anneh91@gmail.com

*********************************************
Keikkavinkki

COMPAÑIA KAARI & RONI MARTIN GOES ROOTS | ke 25.5. klo 21
Tampereen Tullikamari, Tullikamarin aukio
Liput 20 / 17,60 €

Compañía Kaari & Roni Martinin esitykset ovat modernin rytmimusiikin ja tanssin ilotulitusta. Ryhmä on saanut runsaasti menestystä ympäri maailmaa, myös flamencon synnyinmaassa Espanjassa.

Tällä kertaa flamencoa ja pohjoismaista kulttuuria monin tavoin yhdistelevä ryhmä porautuu omien vaikutteidensa alkulähteille mm. suomalaisten rappiorunoilijoiden perintöön: luvassa on niin Pentti Saarikosken runoja kuin otteita KILL Carmen -näyttämöteoksesta Mariana Colladon tanssimana.

Lisätietoa
Nea Granlund, vastaava tuottaja