Tehdään yhdessä Suomen ennätys!

25.2.2016

Tule tanssimaan yhteissevillanasta Koskikeskuksen aukiolle pe 11.3 klo 17.30 ja virallistamaan Suomen ensimmäinen sevillanastanssijoiden ennätys!

Flamencoyhdistys on Naisten viikonlopussa Koskikeskuksen aukiolla tekemässä tunnetuksi tamperelaista flamencotanssia.

Tavoittelemme tapahtumassa Suomen ensimmäistä sevillanastanssijoiden ennätystä. Lähde siis tanssimaan kanssamme sevillanasta! Ilmoittaudu mukaan 28.2. mennessä anneh91@gmail.com.

Sevillanas on monipuolinen tanssi, koska sitä voi tanssia yksin, parin kanssa, viuhkalla, batalla tai näitä vaihdellen. Voit tulla mukaan vaikka vain muistaisit ensimmäisen osion koreografiasta, sen voit tanssia neljästi - aina vain nauttien enemmän ja enemmän jokaisesta hetkestä. Seuraamme osallistujien määrää Facebook- sivuillamme, josta voit vinkata asiaa myös eteenpäin. Tanssirinkiin tarvitsemme vähintään 20 tanssijaa.

Lisätieto tapahtumasta ja ilmoittautuminen 28.2. mennessä
Anne Hyvärinen