Talviloma ja maaliskuun jäsentiedote

28.2.2016

TALVILOMA 29.2.-6.3.

Flamencoyhdistyksen tunnit ovat tauolla ensi viikolla. Tunteja ei siis järjestetä ja ovet ovat suljettuna. Toivotamme kaikille rentouttavaa lomaa!

Lomaviikon aikana voit vaikkapa antaa meille palautetta syksy- ja/tai kuluneesta kaudesta. Vastasiko tunnnit odotuksiasi? Mikä tunneissa on parasta? Millaisia kurssisisältöjä toivot?

Anna palautetta!
www.tampereenflamencoyhdistys.fi/opetus/kurssipalaute/

***********************************
Ilmoittaudu tämän päivän aikana!

YHTEISSEVILLANAS | pe 11.3. klo 17.30

Tule tanssimaan yhteissevillanasta Koskikeskuksen aukiolle pe 11.3 klo 17.30 ja virallistamaan Suomen ensimmäinen sevillanastanssijoiden ennätys!

Flamencoyhdistys on Naisten viikonlopussa Koskikeskuksen aukiolla tekemässä tunnetuksi tamperelaista flamencotanssia.

Tavoittelemme tapahtumassa Suomen ensimmäistä sevillanastanssijoiden ennätystä. Lähde siis tanssimaan kanssamme sevillanasta! Ilmoittaudu mukaan 28.2. mennessä anneh91@gmail.com.

Sevillanas on monipuolinen tanssi, koska sitä voi tanssia yksin, parin kanssa, viuhkalla, batalla tai näitä vaihdellen. Voit tulla mukaan vaikka vain muistaisit ensimmäisen osion koreografiasta, sen voit tanssia neljästi - aina vain nauttien enemmän ja enemmän jokaisesta hetkestä. Tanssirinkiin tarvitsemme vähintään 20 tanssijaa.

Lisätieto tapahtumasta ja ilmoittautuminen 28.2. mennessä
Anne Hyvärinen
anneh91@gmail.com

************************************************
KOREOGRAFIA VIUHKALLA | maanantaisin klo 20.00–21.00
6 krt, 21.3. alkaen
55 €, 60 min

Koreografia viuhkalla on intensiivikurssi tasoille 1 ja 2. Kurssin aikana tehdään koreografia, jossa käytetään viuhkaa. Opetuskertoja on kuusi: 21.3., 4.4., 11.4., 18.4., 24.4. ja 2.5.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 11.3. Saat ilmoittautumisen yhteydessä ohjeet laskun maksamiseen.
www.tampereenflamencoyhdistys.fi/opetus/ilmoittautuminen-tunneille/

Opena Anna Haaranen.

***********************************************
Keikkavinkki!

DEAR F

Tutkielmia flamencosta, henkilökohtaisuudesta, autenttisuudesta ja toiseudesta.

It was just a coincidence. We bumped into each other. I came in, felt the earth shaking, the warm feeling on my arms. I felt a determined connection, in a ”Hey, I am here!”

TYÖRYHMÄ
Tove Djupsjöbacka, Toni Jokiniitty, Anu Silvennoinen, Johanna Storm, Tanja Tuurala, Anton Verho ja Anette Åkerlund

Esitykset Helsingissä
To 3.3. klo 19