Puheenjohtajan kevätkirje

22.1.2016

Hei hyvät jäsenet!

Ja hyvää alkanutta vuotta 2016!

Tunnit pyörähtivät tällä viikolla käyntiin toivon mukaan rentouttavan joululoman jälkeen. Suurimmalla osalla kursseista on mukavasti osallistujia, mutta muutama kurssi on vaaravyöhykkeessä vähäisen ilmoittautumismäärän vuoksi, joten nyt kipin kapin ilmoittautumaan, jotta saadaan kaikki tunnit toteutumaan.

Ensimmäiset kaksi viikkoa kaikki kurssit pyörivät ja tänä aikana teemme kartoituksen kunkin kurssin kannattavuudesta. Kuitenkin esim. kaikille aikuisten jatkotason koreografiatunneille (koreo1, koreo2 ja edistyneet sekä bata) on mukava määrä ilmoittautuneita. Samoin tekniikka1 on toteutumassa. Lasten tunnit, viuhkasevillanas sekä alkeet kaipaavat kipeästi uusia osallistujia. Joten vinkkaapa kaveriasi kivasta harrastuksesta tai kipaise itse ilmoittautumassa ihanalle viuhkasevillanastunnille. Kokemuksesta voin sanoa, että viuhkan käyttö on hauskaa, viehättävää ja tuo paitsi oman haasteensa myös uuden ulottuvuuden tanssille! Viuhkistunnilla vaaditaan tavallisen sevillanaksen osaamista ja kauniita viuhkoja voi hankkia opettajalta.

Kaikkia tunteja toteutetaan 14 kertaa ja viikolla 9 pidetään syysloma. Mahdollisista muutoksista ja poikkeuksista ilmoitamme netissä ja mahdollisuuksien mukaan myös ryhmän jäsenille henkilökohtaisesti. Varmistathan siis, että ilmoittautumisesi ja yhteystietosi ovat ajantasalla.

Kevät päättyy jo toukokuun alkupuolella ja kevätfiestan ajankohtaa suunnitellaan jo kovin. Ilmoitamme ajankohdan heti kun se selviää. Varautua kannattaa myös pienimuotoiseen talvifiestaan ehkäpä helmikuussa. Jos olisit kiinnostunut osallistumaan kyseisten tapahtumien järjestelytoimikuntaan ota meihin yhteyttä: flamenco(at)tampereenflamencoyhdistys.fi. Kaikenlainen apu ja kiinnostus fiestojen järkkäämistä kohtaan on hyvin tervetullutta! Samoin hallituksen tiimiin voi aina ilmoittautua. Tällä hetkellä kovasti olisimme iloisia ja kiitollisia uusista kasvoista hallituksessa vaikkapa “toimihenkilöiden” roolissa ilman varsinaista hallitusvastuuta. Kaikenlainen osaaminen ja etenkin innokkuus on tervetullutta ja ajan, jota yhdistystoimintaan käytät, määrittelet itse.

Ei muuta kuin korot kopisemaan ja hauskoja tunteja kaikille!

Ystävällisin terveisin,
Mirva Mäkinen