PERUUTUS: Flamencotunnit on peruttu 14.3. - 29.3.2020

15.3.2020

Flamencoyhdistyksen hallitus on päättänyt peruuttaa tanssi- ja laulutunnit kahden viikon ajaksi 14.-29.3.2020. Tänä aikana salilla ei järjestetä mitään opetusta.

Päätöksen taustalla on Suomen hallituksen ohje rajoittaa ei-välttämätöntä toimintaa ja kokoontumisia koronaviruksen leviämisen hidastamiseksi. Tällaiseksi myös Flamencoyhdistyksen kurssit voidaan lukea.

Tunnit jatkuvat näillä näkymin jälleen maanantaista 30.3. alkaen. Flamencoyhdistyksen hallitus seuraa tilannetta, ja jos kokoontumisten peruuttamista suositellaan edelleen maaliskuun lopussa, toiminnan keskeytystä jatketaan tarpeen mukaan. Asiasta ilmoitetaan jäsenkirjeellä.

Opettajat selvittävät mahdollisuutta järjestää etäopetusta. Sen toteutuksesta informoidaan kurssien osallistujia.