Lokakuun jäsenkirje

7.10.2016

SYYSLOMA 17.-23.10.2016

Yhdistyksen tanssitunnit ovat tauolla 17.-23.10.2016. Lomaviikon aikana voit vaikkapa antaa meille palautetta kuluneesta kaudesta. Täyttikö tuntikuvaus odotukset? Onko hinta-laatusuhde sopiva? Millaisia kurssisisältöjä toivot?

Anna palautetta!
www.tampereenflamencoyhdistys.fi/opetus/kurssipalaute/

***********************************

KURSSIPERUUTUS

Helppo koreografia kastanjeteilla on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Pahoittelemme.

************************************************

SALIN VUOKRAUS JA AVAIMET

Yhdistyksen tanssisalin käyttöaste on sen verran korkealla, että emme vuokraa tanssitilaa UUSILLE vuokralaisille loppuvuoden 2016 aikana. Jo voimassaolevat sopimukset jatkavat normaalisti.

Vastaamme uusiin vuokrakyselyihin taas tammikuussa 2017.

Jos sinulla on tanssisalimme avain, palautathan sen mahdollisimman pian. Panttimaksu palautetaan avaimen luovutuksen yhteydessä.

KURSSIMAKSUT, TOINEN ERÄPÄIVÄ

Jos olet valinnut ilmoittautumisen yhteydessä kurssimaksun maksettavaksi kahdessa erässä, haluamme muistuttaa maksujen toisesta eräpäivästä. Se oli 30.9.2016. Tarkistathan omat maksusuorituksesi! Kiitos!

YHDISTYKSEN PIKKUJOULU LA 10.12. 16.00

Tervetuloa flamencoyhdistyksen pikkujouluihin tanssisalille la 10.12. klo 16.00 alkaen. Juhlimme syyskauden päätöstä yhteisellä tanssilla ja musisoinnilla! Tässä "work in progress" -illassa tanssin, soiton ja laulun harrastajat esittävät, mitä syksyn aikana tunneilla on tehty ja opittu. Illanviettoon on vapaa pääsy, ja ystävät ja sukulaiset ovat tuttuun tapaan tervetulleita mukaan.