Karo Sampelan Cajón-kurssi 30.9.-1.10.

13.9.2017

Cajón-tiiviskurssille voivat osallistua kaikki kiinnostuneet, niin edistyneet kuin aloittavat cajonistit. Sisältö muovautuu osallistujien mukaan.

la 30.9. 15.30-17.30 (2t)
su 1.10. 12.00-14.00 (2t)

Kurssin hinta 80€

Opettaja: Karo Sampela
Opetuspaikka: Tampereen Flamencoyhdistyksen peña-tila (Pirkankatu 1, 33230 Tampere)

Opetuksessa huomioidaan oppilaiden toiveet ja ryhmän taso. Kurssilla kerrataan tarvittaessa cajónin soiton perustekniikat. Tavoitteena on syventää soittotaitoa dynaamisten ja tekniikkavariaatioiden kautta sekä antaa valmiuksia omaan harjoitteluun ja kehittymiseen. Käydään läpi tyypillisimmät iskut, muutamia yleisimpiä rytmejä ja peruskomppeja (tangos, bulerías jne).

Kurssille on mahdollista osallistua, vaikkei omista cajón-rumpua. Tampereen Flamencoyhdistyksellä on cajóneita, joita voit käyttää salilla.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut
lessons@joonaswidenius.org
p. 040 706 8736

Karo Sampela on vuodesta 2007 Espanjassa asunut suomalainen flamencolyömäsoittaja, joka on työskennellyt mm. Juana Amayan, Cano & Ensemble Hispánico Numenin, Camerata Flamenco Project’n ja José Torres Trion sekä Compañia Kaari Martinin kanssa niin Espanjassa kuin muuallakin Euroopassa ja Afrikassa. Flamencolyömäsoittoa hän on opiskellut mm. Ramón Porrinan, El Pirañan, Manuel Solerin, Angel (Cepillo) Sánchez:n, Tino di Geraldon ja Sergio Martínezin opetuksessa.