Jäsentiedote helmikuu 2016

8.2.2016

Hei jäsenet,

Tässä kuussa tiedotamme tapahtumista, kevään tiivareista ja talvilomasta!

**************************************

FLAMENCO & JAZZ -ILTA | ke 10.2. 21.00

Telakka, Tullikamarin aukio 3
Liput 6 €

Telakan Flamenco & Jazz -illassa laitetaan kitaramusiikin ystävien jalat vipattamaan! Kahden kitaraduon voimin toteutettavalla keikalla nauttimaan päästään sekä nailon- että teräskielen soinnista. Ilta tuokin hyvin esille kitaran merkityksen musiikin kartalla ehkä laajimmalle levinneimpänä soittimena, josta kansat maailman kolkissa kolhuineen ja koristuksineen ovat aina löytäneet tukensa omalle ilmaisulleen. Niin myös Suomen Tampereella!

Andalusialaiset sävelet iltaan taituroi flamenco-duo Toni Jokiniitty & Jari Lehtonen, jolta kuullaan sekä lajin klassikoita että Jokiniityn tuoreempia sävellyksiä. Jazzin svengin pöytiin takaavat kitaristit Tomi Kettunen ja Marko Aho, jotka kepittävät suosikkikappaleitaan pääasiassa 40- ja 50-luvuilta. Säilyykö sopu ja hajotetaanko kitarat keikan päätteeksi? Kuunnella kuin kukaan ei katsoisi.

*************************************
KEVÄÄN TIIVARIT

Valmistaudu kesän tanssirientoihin opettelemalla sevillanas ja koreografia viuhkalla!

SEVILLANAS | maanantaisin klo 20.00–21.00
4 krt, 15.2. alkaen

Sevillanas on vauhdikas ja hauska fiesta-henkinen tanssi, jota tanssitaan yleensä parin kanssa. Tiivari kokoontuu neljä kertaa: 15.2., 22.2., 7.3. ja 14.3. Tunnin kesto 60 min. Kurssi vaatii jonkin verran aiempaa flamencokokemusta.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 12.2. Saat ilmoittautumisen yhteydessä ohjeet laskun maksamiseen.
www.tampereenflamencoyhdistys.fi/opetus/ilmoittautuminen-tunneille/

KOREOGRAFIA VIUHKALLA | maanantaisin klo 20.0021.00
6 krt, 21.3. alkaen

Koreografia viuhkalla on intensiivikurssi tasoille 1 ja 2. Kurssin aikana tehdään koreografia, jossa käytetään viuhkaa. Opetuskertoja on kuusi: 21.3., 4.4., 11.4., 18.4., 24.4. ja 2.5.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 11.3. Saat ilmoittautumisen yhteydessä ohjeet laskun maksamiseen.
www.tampereenflamencoyhdistys.fi/opetus/ilmoittautuminen-tunneille/

Molempien kurssien opettaja on Anna Haaranen.

Kurssihinnasto
Sevillanas 35 €, 60 min
Koreografia viuhkalla 55 €, 60 min
Molemmat kurssit 85 €

***************************************
Talviloma ja poikkeuksia Anun tunneissa

Anu Silvennoisen tunteja ei pidetä viikolla 7 eli 15.-21.2. Tämä koskee kaikkia Anun tunteja kyseisellä viikolla. Korvaavat tunnit järjestetään kauden lopussa.

Talvilomaa vietetään viikolla 9 eli 29.2.-3.3. eli lomaviikolla ei pidetä viikkotunteja. Tunnit jatkuvat normaalisti loman jälkeen.

***************************************
HALLITUS HOITAA HOMMAT

Uusi hallitus on kokoontunut jo muutaman kerran, mutta mukaan toiminnan pyörittämiseen ja tapahtumien tuottamiseen voi hypätä milloin vain. Laita viestiä tai nykäise hihasta peñalla! Kerromme mielellämme lisää.

Opetus ja yhdistyksen toiminta, ehdotukset kursseista yms.

Puheenjohtaja Mirva Mäkinen, flamenco(at)tampereenflamencoyhdistys.fi, 040 736 3936

Kurssi- ja jäsenmaksut ym. raha-asiat

Taloudenhoitaja Pirjo Lehtovaara maksut(at)tampereenflamencoyhdistys.fi

Muut jäsenyyteen liittyvät asiat

Jäsensihteeri Liisa Färm, jasenasiat(at)tampereenflamencoyhdistys.fi

Tiedotus ja verkkosivujen päivitys

Tiedotus Tiina Kuivalainen, tiedotus(at)tampereenflamencoyhdistys.fi

Salivaraukset ja salin vuokraus

Salivastaava Leena Romu, salivaraukset(at)tampereenflamencoyhdistys.fi

Keikkatilaukset ja tiedustelut esiintyvän ryhmän toiminnasta

Keikkavastaava Anne Hyvärinen, keikat(at)tampereenflamencoyhdistys.fi, 040 705 6265

********************************************

RAVINTOLAPÄIVÄ  21.2.

Ravintolapäivä on ruokakarnevaali, johon haluaisimme ottaa osaa tänä vuonna. Muuttuisiko peña flamencoravintolaksi ja mitä tarjoisimme? Lähde mukaan järjestämään tapahtumaa! Ilmoita kiinnostuksestasi Mirvalle.