Jäsenkokous pe 15.2.2019

Tampereen Flamencoyhdistys

Aika: 15.2.2019 klo 19:30

Paikka: Pirkankatu 1

Ylimääräisessä jäsenkokouksessa valitaan hallituksen varapuheenjohtaja sekä taloudenhoitaja.

Varapuheenjohtajan tehtävä on toimia puheenjohtajan sijaisena silloin, kun tämä on estynyt hoitamasta tehtäväänsä. Varapuheenjohtaja voi siten kutsua johtokunnan kokouksen koolle sekä johtaa kokousta. Hyvää käytäntöä on se, että varapuheenjohtaja säännöllisesti avustaa puheenjohtajaa eri tehtävissä. Hänelle voidaan myös antaa erityisvastuu yhdistyksen joidenkin toimintalohkojen seuraamisesta ja avustamisesta.

Taloudenhoitaja huolehtii käytännön rahaliikenteestä: hän maksaa yhdistyksen laskuja, seuraa yhdistyksen tuloja, tekee jäsenten kanssa maksusuunnitelmat ja hoitaa mm.liikuntaseteleiden tilityksen. Kirjanpidosta, palkanmaksusta, salin laskutuksesta ja tilinpäätöksestä huolehtii erikseen kirjanpitäjä.

Perehdytämme tehtäviin ja olemme apunasi.

Tule rohkeasti hyvään tiimiin! Tarjoamme mukavat kokoukset hyvässä seurassa, sekä kahvia ja teetä, toisinaan myös pullaakin.

Kysy lisätietoja tehtävistä:
Miina-Sofia Riitijoki / 0409136115 / miinaflamenco@gmail.com