Huhtikuun jäsentiedote

31.3.2016

FLAMENCOILTA | la 9.4. klo 17 alkaen
Yhdistyksen tanssisali, Pirkankatu 1

Meidän ikiomalla peñalla vietetään flamencoiltaa lauantaina 9.4. klo 17.00 alkaen!

Toni Jokiniitty luennoi klo 17.30-18.30. Aiheena on eri palojen tunnistus musiikin perusteella. Ota muistiinpanovälineet mukaasi!

Mariska Roelofs opettaa buleriasta klo 18.45-19.45. Saamme oppia yhdessä, haastaa itsemme ja nauttia buleringin riemusta!

Nappaan kotoa mukaasi myös värikynät! Ehtoon aikana voit värittää flamencoaiheisia värityskuvia.

Tervetuloa viettämään hauska ilta, oppimaan uutta ja tanssimaan!

Tilaisuus on yhdistyksen jäsenille maksuton.
Ei-jäseniltä: luento 2 €, tanssinopetus 3 €.

Kutsu!

SEVILLANASTA Supermessuilla | 15. - 17.4.

Tampereen Flamencoyhdistys ja Tampereen Flamencoviikot ovat mukana Supermessujen Viinimessuilla 15.-17.4. Tampereen urheilu- ja messukeskuksessa.

Kutsumme jäseniä tanssimaan sevillanasta! Voit osallistua vain yhden kerran tai tulla nauttimaan messutunnelmasta jokaisena kolmena päivänä. Esiintyjille vapaa pääsy messuille.

pe 15.4. klo 15.45
la 16.4. klo 12.30
su 17.4. klo 12.30

Sevillanaksen lisäksi lavalla nähdään fandangos, jonka esittävät Anne, Mirva ja Annu.

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset Anne Hyväriselle 11.4 mennessä anneh91@gmail.com.
Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi lisätietoa pukukoodista ja tarkat tapaamisajat- ja paikat.

Tärkeää asiaa kaikille!

SALIN KÄYTTÖ

Tanssisalimme on meille harrastajille arvokas kohtaamispaikka ja haluamme pitää siitä hyvää huolta.

Muistutamme, että salin viimeinen käyttäjä sammuttaa valot, sulkee ikkunat, lukitsee oven ja tarvittaessa harjaa kivet ja lumet pois oven ja karmin välistä. Näin varmistamme, että salin seuraava käyttäjä saa oven auki vaivattomasti.

Onko sukat tai treenipaita kadoksissa? Kurkkaapa pukkarin löytötavaralaatikkoon ja vie omat kamppeesi kotiin. Löytötavarakori tyhjennetään huhtikuun lopussa.

Ja sitten vielä! Jokaisen tulee tarkistaa flamencokenkiensä kunto. Kysy tarvittaessa apua opettajaltasi miten naputtelet naulat tiiviiseen riviin. Tällä toimenpiteellä varmistamme, että lattia pysyy hyvässä kunnossa. Yhdistyksen pikkuvasara on käytettävissä. Löydät sen isosta tanssisalista tai käytävän pöydältä.

************************************************
Pakko hankkia!

"Fantasía Andaluza" - Petri Kumela & Joonas Widenius
Alba Records ABCD 391 (1 CD/SACD)

Teaser video: www.youtube.com/watch?v=NkGoJTRiLw8

Petri Kumela on vakiinnuttanut asemansa yhtenä Suomen monipuolisimpana ja kiinnostavimpana klassisena kitaristina. Hän on tunnettu ennakkoluulottomuudestaan ja muuntautumiskyvystään ja on yhtä
kotonaan niin perusohjelmiston parissa kuin työskennellessään nykysäveltäjien kanssa. www.petrikumela.com

Joonas Widenius on suomalainen flamencokitaristi, joka kuuluu maansa huippuihin. Kokeilevan ja keinotekoisista musiikin raja-aidoista piittaamattoman kitaristi-säveltäjän tulkinnat ja sävellykset hurmaavat jatkuvasti uutta yleisöä vieden häntä yhä pidemmälle ja kokeellisemmille vesille. www.joonaswidenius.org

Lisätiedot ja tiedustelut:
info@joonaswidenius.org

*******************************************************
Keikkavinkki!

Duo Kumela-Widenius: Flamencosta klassiseen | ke 13.4. klo 19
Kangasala-talo, Kuohunharjuntie 6
Liput alk. 8/16 €

Kumelan ja Wideniuksen kitaraduo tuo konserttilavoille jotain täysin uutta. Ohjelmisto perustuu kaikkien rakastamaan perinteiseen espanjalaiseen kitaramusiikkiin, mutta otteella jota ei Suomessa ole ennen kuultu. Klassisen ja flamencokitaristin kohtaaminen antaa musiikille uuden ilmeen ja varta vasten tehdyt sovitukset nostavat sävellykset aivan uudelle tasolle. Intiimi herkkyys yhdistettynä tuliseen rytmiin ei jätä ketään kylmäksi.

Keikkavinkki!

DEAR F I la 23.4. klo 19 ja su 24.4. klo 14
Liikelaituri
Yliopistonkatu 58 D, 1.krs. 33100 Tampere
Liput 18 €/ 12 €

DEAR F - Tutkielmia flamencosta, henkilökohtaisuudesta, autenttisuudesta ja toiseudesta.

It was just a coincidence. We bumped into each other. I came in, felt the earth shaking, the warm feeling on my arms. I felt a determined connection, in a ”Hey, I am here!”

TYÖRYHMÄ
Tove Djupsjöbacka, Toni Jokiniitty, Anu Silvennoinen, Johanna Storm, Tanja Tuurala, Anton Verho ja Anette Åkerlund.

Lisätietoa ja lippuvaraukset
lippuvaraukset.dearf@gmail.com