Haluamme sinut! Yhdistys etsii uutta sihteeriä

5.1.2016

Tiesitkö, että Tampereen flamencoyhdistys toimii vapaaehtoisvoimin? Vireän yhdistyksen toiminnan tavoitteena on edistää monipuolisesti flamencoharrastusta Tampereella.

- tarjoaa jäsenilleen tasokasta flamencotanssin, -soiton ja -laulun opetusta
- järjestää suomalaisten ja kansainvälisten opettajien tiiviskursseja
- toteuttaa flamencoproduktioita
- tuottaa Tampereelle suomalaisten ja kansainvälisten taiteilijoiden konsertteja
- tarjoaa flamencoesityksiä julkisiin ja yksityisiin tapahtumiin ja tilaisuuksiin sekä järjestää illanviettoja ja muuta peña-toimintaa.

Yhdistyksellemme on tärkeää mm. ammattitaitoiset ja innostuneet opettajat ja oma tanssisali ja peña keskeisellä paikalla, aktiivisuus tapahtumientu järjestämisessä ja hyvät yhteistyösuhteet suomalaisiin flamencopiireihin.

Nyt etsimme yhdistystoimintaan mukaan uutta sihteeriä!
- Sihteeri on läsnä kokouksissa (n. 10 kokousta vuodessa), kirjoittaa kokousten pöytäkirjan ja toimittaa ne allekirjoitettavaksi, arkistoi pöytäkirjat sekä lähettää kokouslistan nähtäväksi.
- Tarjoamme mukavat kokoukset hyvässä seurassa sekä kahvia ja teetä ja joskus pullaakin :)
- Hallituksen jäsenenä saat myös 100 €:n alennuksen kurssimaksuista vuoden aikana.
- Perehdytämme tehtävään ja olemme apunasi! Kysy lisätietoa tehtävästä
Leenalta (romuleena(at)gmail.com, 050 368 2517).

Tervetuloa mukaan yhdistystoimintaan! Haluamme sinut!

Tiina Kuivalainen
Tampereen flamencoyhdistys