Flamencotunnit jatkuvat normaalisti maalis-huhtikuussa

12.3.2020

Tampereen flamencoyhdistyksen tanssi- ja laulutunnit jatkuvat normaalisti koronaviruksesta huolimatta. Seuraamme tilannetta aktiivisesti ja tiedotamme, jos tunteihin tulee muutoksia.

Tunneille ei saa tulla sairaana ja olemme kehottaneet oppilaita jäämään pois tunneilta, jos heillä on vähänkin sairausoireita, esim. kuumetta, yskää ja hengenahdistusta.

Jos oppilaissa tai heidän läheisissään (perheenjäsen, läheinen työkaveri tai ystävä) todetaan koronatartunta, heitä on pyydetty ilmoittamaan heti asiasta myös opettajalleen. Tällaisissa tapauksissa yhdistys ottaa yhteyttä viranomaisiin ja selvittää viranomaisten kanssa tarvittavat toimenpiteet.

PIDETÄÄN HUOLTA SIISTEYDESTÄ SALILLA JA OMASSA ARJESSA

Kiinnitämme salilla erityistä huomiota siisteyteen ja kosketuspintojen puhdistamiseen. Pyydämme kaikkia huolehtimaan käsihygieniasta tunneilla käydessään.

Arkielämässä omaa tartuntariskiään voi parhaiten alentaa säännöllisellä käsien pesemisellä. Tämä pätee myös salilla. Pese kädet vedellä ja käytä saippuaa. Kuivaa kädet paperipyyhkeillä. Salilla on kuvalliset käsienpesuohjeet vessan lavuaarin vieressä.

Yritetään kaikki toimia niin, että vältymme virukselta ja tunnit voivat jatkua normaalisti koko kevätkauden loppuun saakka. Tilanteet saattavat muuttua nopeastikin, tiedotamme heti mahdollisista muutoksista salin käyttöön.

Pidetään virukset loitolla - tanssi ja laulu jatkukoon!
Tampereen Flamencoyhdistyksen hallitus