FLAMENCON ABC jatkoluennot 20.3. alkaen

2.3.2021

Tampereen Flamencoyhdistyksessä jatkuu flamencologian maisteri Tove Djupsjöbacka suuren suosion saanut verkkoluentosarja. Lauantaina 20.3. alkaa uusi neljän verkkoluennon sarja. Se laajentaa ja syventää flamencotietämystä, luvassa on mm. merkittävien flamencoartistien henkilöesittelyjä ja heidän tyyliinsä perehtymistä.

Luennot lauantaisin 20.3., 27.3., 10.4. ja 17.4. klo 12-13.30 (HUOM! Muuttunut aika) Lisäksi osallistujilla on mahdollisuus nähdä luennot kuukauden ajan linkillä YouTubessa.

Tampereen Flamencoyhdistys tarjosi ensimmäisen luentosarjan jäsenistölleen, nyt kurssista veloitetaan pieni hinta: 40 € (4 x 1,5 t)

Luentosarjaan ilmoittaudutaan lomakkeella.  Ilmoittaudu viimeistään ke 17.3. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään lasku ennen verkkoluentojen alkua.