Etsimme uusia tekijöitä yhdistystoimintaan

14.10.2016

Flamencoyhdistyksen hallitus vaihtuu

KESKUSTELUTILAISUUS I su 6.11. klo 18-19

Tiesitkö, että Tampereen flamencoyhdistys toimii vapaaehtoisvoimin? Vireän yhdistyksen toiminnan tavoitteena on tiivistettynä edistää monipuolisesti flamencoharrastusta Tampereella.

Hallituskauden vaihtuessa etsimme uusia tekijöitä! Aikaisempaa kokemusta yhdistystoiminnasta ei tarvita, opastamme kyllä. Yhdistystoiminta ei tavoittele voittoa ja se perustuu vapaaehtoistyöhön. Hallituksen jäsenet saavat kurssietuuksia, mutta varsinaista palkkaa ei makseta. Arvokas työ on monella tavalla palkitsevaa!

Tule mukaan, jos sinulla on tarjota jotain näistä yhteiseksi hyväksi:
- Ideoita ja halua totetuttaa niitä.
- Aikaa esim. tunti viikossa jonkin vastuualueen hoitamiseen.
- Osaamista esim. tiedotus, suhdetoiminta, graafinen suunnittelu, taloushallinta, projektinhallinta, party planning tai jotain muuta. Voisitko hyödyntää flamencoyhdistystä jotenkin opinnoissasi?
- Haluat vaikuttaa yhdistyksen toimintaan ja kehittää sitä paremmaksi ja/tai monipuolisemmaksi.

Olemme haastavan, mutta emme mahdottoman tilanteen edessä, koska koko hallitus vaihtuu. ”Vanhat tekijät” ovat opastamassa uusia, siitä pidämme huolen. Katso linkin alta nykyiset vastuualueemme. Olethan yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää! Kerromme mielellämme lisää.
www.tampereenflamencoyhdistys.fi/yhteystiedot/

Kutsumme yhdistyksen jäsenet ja muut flamencosta kiinnostuneet keskustelutilaisuuteen tanssisalille su 6.11. klo 18-19. Tule jutustelemaan ja juonimaan uutta tulevaisuutta tamperelaiselle flamencolle! Kahvia tarjolla varttia ennen tilaisuuden alkua.

Tervetuloa mukaan yhdistystoimintaan!