CarmeninKengän syystarjous ja Iván Mellenin cajón -kurssi 27.-28.8.

18.8.2016

Uutta kenkää ja retonkia syksyn treeneihin

CARMENINKENGÄN SYYSTARJOUS

Kaikki varastossa olevat kengät ja Yebran hameet 25% alennuksella! Tarjous on voimassa 15.9. saakka.

Anna Haaranen
CarmeninKenkä & Viuhkakauppa.fi
haaraska@carmeninkenka.net tai anna@viuhkakauppa.fi

************************************************

CAJÓN KURSSI | 27.-28.8. klo 12-14
Yhdistyksen tanssisali

Perkussionisti Iván Mellén (Madrid) pitää cajón- kurssin yhdistyksen salilla 27.-28.8.2016.

”The first day we will work rhythms applied to different styles of music such as Rumba cubana, Samba, Bossa Nova, Pop music, Funk, etc. The second day we will work with Flamenco rhythms and learn different patterns, "llamadas" and "cierres".

I will also be available for private lessons
Cajón / Brazilian pandeiro / Batá drums /Bloco Afro Rhythms from Salvador de Bahía - Brasil /Iberian percussion like square drums, tambourine.

I have two professional cajons to sell, if you are interested in purchasing one write me an e-mail. Thanks!

Please, if you know someone who might be interested in this information, I appreciate it very much if you forward them this mail.”

Kurssin hinta: 75 € (4h)
Yksi kurssipäivä: 45 € (2h)

Ilmoittautumiset kurssille 22.8. mennessä ja lisätietoa
Iván Mellen