Bata de cola kurssi alkaa 22.9.

8.9.2016

BATA DE COLA | torstaisin klo 19.00 –20.00
10 krt, 22.9. - 1.12.2016
100 €

Bata de cola –laahushameen tekniikkaan keskittyvä kurssi. Kurssilla opetellaan bata de colan tekniikkaa ja kehitetään omia tanssiteknisiä valmiuksia hameen kanssa ja ilman hametta. Kurssi rakentuu erilaisista harjoituksista, jotka tukevat batan kanssa tanssimista. Harjoitukset ovat erinomaisia myös yleisen kehonhallinnan, koordinaation ja omien tanssiteknisten valmiuksien kehittämiseen sekä pehmeän, naisellisen tanssityylin löytämiseen.

Tunnille voi aluksi osallistua myös ilman omaa bata de colaa (aluksi jopa suotavaa), jotta linjaukset ja liikeradat opitaan puhtaasti. Kurssille ovat tervetulleita jo niin bata de colan kanssa tanssimiseen tutustuneet kuin uudet bata-harrastajatkin.Opettaja neuvoo tarvittaessa oman batan tilaamisessa.

Opettajana Anu Silvennoinen.
Tunnin kesto 60 min. Hinta 100 €.

Katso videoklippi Aamulehden sivuilta

Ilmoittaudu mukaan!
Saat ilmoittautumisen yhteydessä tiedot kurssin maksamiseen.

www.tampereenflamencoyhdistys.fi/opetus/ilmoittautuminen-tunneille/