Anne Hyvärinen

Anne Hyvärinen on freekentällä työskentelevä esittävän taiteen tekijä (teatteri-ilmaisu- ja nukketeatteriohjaaja Amk, näyttelijä Fia, rentoutusohjaaja Shl), jolle flamenco on ollut jo pitkään merkittävä osa hänen esiintyjyyttään sekä taiteen tuottamista ja luomista. Hän on toteuttanut useita teatteri-ilmaisuun ja flamencoon pohjautuvia esityksiä omina tuotantoinaan sekä Tampereen flamencoyhdistykselle yhdessä yhdistyksen flamenco-opettajien kanssa.

Anne on ollut v:sta 2015 Tampereen Flamencoviikon hallituksen pj:nä ja tuottajana.

Anne kouluttautui viime keväänä viralliseksi rentoutusohjaajaksi ja haluaa ohjata sitä flamencomaisin sävyin. Lisäksi hän on ollut synnyttämässä ensimmäistä Flamencoklovni-ryhmää vuonna 2015, jolloin Flamencoklovnit esiintyivät Tampereen Flamencoviikoilla. Nyt Anne haluaa heidän tulevan koloistaan esiin. Myös FlamencoCatWalk on ollut hänen haaveensa pitkään ja nyt on tullut aika saada se toteutettua yhdessä Tampereen Flamencoviikkojen kanssa.

Annesta lisää: http://anneh91.wixsite.com, Teatteri Mooria/www.mooria.net, www.tampereenfreet.net, Tampereen Flamencoviikko/www.tampereflamenco.com