FLAMENCON ABC -luentosarja

16.1.2021

Tampereen Flamencoyhdistys tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden syventää tietämystään flamencosta. Maksuton neljän kerran etäluentosarjan flamencosta on avoin kaikille jäsenille, sille täytyy kuitenkin ilmoittautua.

Mikä on flamenco? Mistä se tulee ja millaiseksi se on vuosien varrella kehittynyt? Miten flamencon perusohjelmisto on muotoutunut? Mitkä flamencotermit olisi hyvä tuntea? Miten flamencon historiaa on kerrottu, mistä on vaiettu?

Suomen ainoa flamencologian maisteri Tove Djupsjöbacka johdattelee lajin hienouksiin, joissa riittää aina lisää tutkiskeltavaa. Tove on toiminut flamencotanssijana ja -muusikkona useissa ammattilaiskokoonpanoissa, luennoi ja pitää tiiviskursseja säännöllisesti eri puolilla Suomea ja kirjoittaa eri lehtiin.

Kurssi pidetään Zoomin kautta. Kurssikerrat tallennetaan ja ovat katsottavissa salasanan takaa kuukauden ajan. Luentojen livestriimit ovat neljänä lauantaina: 30.1., 13.2., 20.2. ja 27.2. klo 14.30 - 16.00.

Luentosarjaan ilmoittaudutaan lomakkeella (skrollaa ilmoittautumissivua alaspäin). Mukaan pääsy edellyttää yhdistyksen 25 euron vuotuisen jäsenmaksun maksamista.