Kurssien hinnat

Sevillanas-kuoro / 100 € / 90 min / 7 krt
Flamencolaulu / 220 € / 120 min / 7 krt
Kastanjettien jatkokurssi / 40 € / 30 min / 7  krt

Katso alla tietoa erilaisista alennuksista.

Jäsenmaksu

Tampereen flamencoyhdistyksen jäsenmaksu on 25 € / vuosi. Lasten jäsenmaksu 10 € / vuosi (alle 16 v.).  Jäseneksi voi liittyä milloin vain, mutta yhdistyksen järjestämillä tunneilla käyminen edellyttää jäsenmaksun maksamista.

Kurssimaksuista ja jäsenmaksusta lähetetään ilmoittautuneille lasku sähköpostissa.

Jäsenetuihin kuuluu muun muassa tanssisalien maksuton varaus harjoitusta varten, mikäli salit ovat vapaana.

Poissaolot tunneilta voi korvata tekniikkatunnilla saman kauden aikana. Jos tiedät tulevia poissaoloja, voit korvata niitä myös etukäteen. Ilmoita korvaamisesta ennalta tunnin opettajalle.

Alennukset kurssimaksuista

Huom! Vain yksi alennus/kurssimaksu. Siis esim. opiskelija- tai paljousalennus – ei molempia.

• Kahdelle  kurssille osallistuvalle 15 % alennus yhteissummasta.
  • Perhealennus saman perheen jäsenten tunneista 15 % yhteissummasta.
  • 15 % alennus opiskelijoille, eläkeläisille ja työttömille sekä Suomen tanssitaiteilijain liiton, Suomen näyttelijäliiton sekä Teatteri ja mediatyöntekijät ry:n jäsenille. Jäsenkortista tms. täytyy lähettää kuva taloudenhoitajalle.
  • Alennukset koskevat viikkotunteja – eivät tiiviskursseja tai jäsenmaksuja.

Ohjeet kurssimaksujen maksamiseen
  • Kurssien osallistujille lähetetään sähköpostilla lasku kauden tunneista. Älä maksa kurssimaksua ennen laskun saamista!
  • Voit maksaa myös Smartum liikuntasetelillä, Tyky-kuntosetelillä, Tyky-Onlinella sekä Edenred-mobiililla.
    Ole tällöin yhteydessä taloudenhoitajaan
  • Jäsenmaksut maksetaan erikseen

Perumisehdot

Maksuton peruminen onnistuu viikko aloituksen jälkeen, sen jälkeen perumisesta peritään 50 % kurssimaksusta.