Tampereen flamencoyhdistys

Tampereen flamencoyhdistys tarjoaa monipuolista ja tasokasta flamencotanssin, -soiton ja -laulun opetusta. Järjestämme myös kotimaisten ja kansainvälisten ryhmien konsertteja ja esityksiä Tampereella. Yhdistyksen omia esiintyviä ryhmiä voi tilata maustamaan tilaisuuksia kokouksista perhejuhliin. Tule mukaan mukavaan porukkaan!

Tampereen flamencoyhdistys – Peña flamenca de Tampere ry perustettiin 13.10.1997.

Yhdistyksen tarkoitus on tehdä flamencoa tunnetuksi Suomessa ja saada lisää harrastajia flamencon pariin. Yhdistys syntyi tarpeesta tuoda flamencon harrastusmahdollisuus kaikkien kiinnostuneiden ulottuville.

Tampereen flamencoyhdistys tunnetaan monipuolisesta kurssi- ja konserttitoiminnasta sekä suomalaista kulttuuria ja flamencoa yhdistävistä erikoisuuksista kuten Flamencotiernapojat ja Morsiussauna.

Yhdistyksen 10-vuotisjuhlavuoden kunniaksi toteutettu Seitsemän päivää -teos sekä yhdistyksen harrastajien soolokoreografioita esitettiin Hällä-näyttämöllä 28.5.2008.