Tampereen flamencoyhdistys tarjoaa:

Flamencotanssin, -laulun ja -soiton opetusta alkeista edistyneisiin, lapsille ja aikuisille!

Polttareihin, läksiäisiin tyhy-tapahtumiin ja kaveriporukoiden illanviettoihin iloa piristävän flamencotunnin muodossa.

Ota yhteyttä, niin suunnittelemme yhdessä juuri sinun juhlaasi sopivan esityksen.

Vuokralle viihtyisää salitilaa harrastustoiminnalle ja tapahtumille!

Jäsenkokous tänään!

Tampereen Flamencoyhdistys

Aika: 15.2.2019 klo 19:30

Paikka: Pirkankatu 1

Ylimääräisessä jäsenkokouksessa valitaan hallituksen varapuheenjohtaja sekä taloudenhoitaja.

Varapuheenjohtajan tehtävä on toimia puheenjohtajan sijaisena silloin, kun tämä on estynyt hoitamasta tehtäväänsä. Varapuheenjohtaja voi siten kutsua johtokunnan kokouksen koolle sekä johtaa kokousta. Hyvää käytäntöä on se, että varapuheenjohtaja säännöllisesti avustaa puheenjohtajaa eri tehtävissä. Hänelle voidaan myös antaa erityisvastuu yhdistyksen joidenkin toimintalohkojen seuraamisesta ja avustamisesta.

Taloudenhoitaja huolehtii käytännön rahaliikenteestä: hän maksaa yhdistyksen laskuja, seuraa yhdistyksen tuloja, tekee jäsenten kanssa maksusuunnitelmat ja hoitaa mm.liikuntaseteleiden tilityksen. Kirjanpidosta, palkanmaksusta, salin laskutuksesta ja tilinpäätöksestä huolehtii erikseen kirjanpitäjä.

Perehdytämme tehtäviin ja olemme apunasi.

Tule rohkeasti hyvään tiimiin! Tarjoamme mukavat kokoukset hyvässä seurassa, sekä kahvia ja teetä, toisinaan myös pullaakin.

Kysy lisätietoja tehtävistä:
Miina-Sofia Riitijoki / 0409136115 / miinaflamenco@gmail.com

Terveisin,

Tampereen Flamencoyhdistyken hallitus

Tampereen flamencoyhdistys

Tampereen flamencoyhdistys tarjoaa monipuolista ja tasokasta flamencotanssin, -soiton ja -laulun opetusta. Järjestämme myös kotimaisten ja kansainvälisten ryhmien konsertteja ja esityksiä Tampereella. Yhdistyksen omia esiintyviä ryhmiä voi tilata maustamaan tilaisuuksia kokouksista perhejuhliin. Tule mukaan mukavaan porukkaan!

Tampereen flamencoyhdistys – Peña flamenca de Tampere ry perustettiin 13.10.1997.

Yhdistyksen tarkoitus on tehdä flamencoa tunnetuksi Suomessa ja saada lisää harrastajia flamencon pariin. Yhdistys syntyi tarpeesta tuoda flamencon harrastusmahdollisuus kaikkien kiinnostuneiden ulottuville.

Tampereen flamencoyhdistys tunnetaan monipuolisesta kurssi- ja konserttitoiminnasta sekä suomalaista kulttuuria ja flamencoa yhdistävistä erikoisuuksista.

Tervetuloa Tampereen flamencoyhdistyksen jäseneksi!

Jäsenilleen ja kannatusjäsenilleen yhdistys tarjoaa edullisten tanssituntien lisäksi mm. alennuksia tiiviskursseista, konserteista ja muista järjestämistään tapahtumista.

Lisäksi yhdistyksen salia voivat jäsenemme varata flamencotanssin harjoittelemiseen, mikäli sali ei ole muussa käytössä.

Jäseneksi voi liittyä milloin vain, mutta lukujärjestyksen mukaisilla tanssitunneilla käyminen edellyttää jäsenmaksun maksamista.

Peña-iltoihin osallistuminen on jäsenillemme maksutonta.
Jäsenet saavat alennusta Viuhkakaupan viuhkoista -20 % ( yli 12 € maksavat ).

Yhdistyksen jäsenmaksu on 25 € / vuosi, lapsilta (alle 15 v.) 10 € / vuosi.

Yhdistyksen kannatusjäsenmaksu on 50 € / vuosi.

Ohjeet jäsenmaksun maksamiseen:

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa liittymisestäsi Tampereen flamencoyhdistyksen jäseneksi. Jäsenenä saat sähköpostitse tiedotteita yhdistyksen toiminnasta ja muista ajankohtaisista flamencotapahtumista.

Huom. Täytäthän lomakkeen siinäkin tapauksessa, että olet ollut jäsen jo aiemmin, jos et osallistu viikkotunneille.

Toimintaamme tukee
Sivistysliitto Kansalaisfoorumi.