Tampereen flamencoyhdistys tarjoaa:

Flamencotanssin, -laulun ja -soiton opetusta alkeista edistyneisiin, lapsille ja aikuisille!

Polttareihin, läksiäisiin tyhy-tapahtumiin ja kaveriporukoiden illanviettoihin iloa piristävän flamencotunnin muodossa.

Ota yhteyttä, niin suunnittelemme yhdessä juuri sinun juhlaasi sopivan esityksen.

Vuokralle viihtyisää salitilaa harrastustoiminnalle ja tapahtumille!

Liity jäseneksi

Tervetuloa Tampereen flamencoyhdistyksen jäseneksi!

Jäsenilleen ja kannatusjäsenilleen yhdistys tarjoaa edullisten tanssituntien lisäksi mm. alennuksia tiiviskursseista, konserteista ja muista järjestämistään tapahtumista. Lisäksi yhdistyksen salia voivat jäsenemme varata flamencotanssin harjoittelemiseen, mikäli sali ei ole muussa käytössä.

Jäseneksi voi liittyä milloin vain, mutta lukujärjestyksen mukaisilla tanssitunneilla käyminen edellyttää jäsenmaksun maksamista.

Peña-iltoihin osallistuminen on jäsenillemme maksutonta.
Jäsenet saavat alennusta Viuhkakaupan viuhkoista -20 % ( yli 12 € maksavat ).

Yhdistyksen jäsenmaksu on 25 € / kalenterivuosi, lapsilta (alle 15 v.) 10 € / kalenterivuosi.

Yhdistyksen kannatusjäsenmaksu on 50 € / kalenterivuosi.

Ilmoittautuessasi jäseneksi saat laskun jäsenmaksun maksamisesta.

Liity jäseneksi
Toimintaamme tukee
Sivistysliitto Kansalaisfoorumi.

Tampereen flamencoyhdistys ry

Tampereen flamencoyhdistys tarjoaa monipuolista ja tasokasta flamencotanssin ja flamencolaulun opetusta. Yhdistyksen omia esiintyviä ryhmiä voi tilata maustamaan tilaisuuksia kokouksista perhejuhliin. Tule mukaan mukavaan porukkaan!

Tampereen flamencoyhdistys – Peña flamenca de Tampere ry perustettiin 13.10.1997.

Yhdistyksen tarkoitus on tehdä flamencoa tunnetuksi Suomessa ja saada lisää harrastajia flamencon pariin. Yhdistys syntyi tarpeesta tuoda flamencon harrastusmahdollisuus kaikkien kiinnostuneiden ulottuville.

Tampereen flamencoyhdistys tunnetaan monipuolisesta kurssi- ja konserttitoiminnasta sekä suomalaista kulttuuria ja flamencoa yhdistävistä erikoisuuksista.

Tervetuloa: Pirkankatu 1, 33230 Tampere

Viestitä: flamenco@tampereenflamencoyhdistys.fi